Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Z skala
 Di-5 dekaler
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Forfatter  Tema Next Topic  

crasyhh

Norway
317 Posts

Posted - 12/01/2014 :  10:56:42  Show Profile  Visit crasyhh's Homepage  Reply with Quote
Heisann! Jeg er på jakt etter dekaler til z skala di-5. Jeg husker det var en Norsk produsent som laget ett lite opplag av disse. Dum som jeg var så kjøpte jeg de ikke når jeg hadde de for hånden.

Er det noen som har ett sett til overs av dette?

Mvh Henrik.

TENK SMÅTT,TENK Z! (Henrik)
www.crasyhh.blogspot.com

smholt

Norway
1862 Poster

Posted - 12/01/2014 :  11:28:02  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Hei Henrik. Lenge siden sist? Er du i gang igjen med Z-skala?

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt
Go to Top of Page

crasyhh

Norway
317 Poster

Posted - 12/01/2014 :  11:48:36  Show Profile  Visit crasyhh's Homepage  Reply with Quote
Hei Svein-Martin. Ja nå er jeg igang etter noen års pause. Bygger for tiden et lite skifteanlegg med US forbilde på 120x30cm. Vil nok poste litt om dette så fort jeg er ferdig med å lage alle pensene. Har fulgt med på fremdriften på anlegget ditt, ser knall ut!

Tenkte å lage meg en liten di-5 som et lite avbrekk fra pensbygging. Ligger i malingsfjerner as vi speak :-)

Mvh Henrik.
Go to Top of Page

smholt

Norway
1862 Poster

Posted - 12/01/2014 :  14:31:18  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Bra, legg ut noe så snart du har noe å dele.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt
Go to Top of Page

maxboo

Norway
46 Poster

Posted - 12/01/2014 :  19:26:29  Show Profile  Reply with Quote
Hei,
Jeg kjøpte av Romerike Modellverksted på en messe i høst, de har sikkert flere igjen:
http://romerikemodellverksted.blogspot.co.uk/

mvh Karstein

Edited by - maxboo on 12/01/2014 19:29:44
Go to Top of Page

crasyhh

Norway
317 Poster

Posted - 08/05/2015 :  11:52:50  Show Profile  Visit crasyhh's Homepage  Reply with Quote
Tok litt tid før jeg ble ferdig med denne, men jeg ble ganske så fornøyd med den etter å ha strippet den to ganger..

http://www.trainboard.com/grapevine/showthread.php?164137-Norwegian-State-Railroad- -NSB -Di-5&p=1027348#post1027348

TENK SMÅTT,TENK Z! (Henrik)
www.crasyhh.blogspot.com
Go to Top of Page

tjm

Norway
2882 Poster

Posted - 08/05/2015 :  22:11:12  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Tar litt tid ofte men det er vel litt meningen med hobbyen også

Mvh.
Torsja
WWW.TORSJA.COM & WWW.ZMOD.NO & www.torsja.com/h0e-smalspor/
Sjekk også ut www.MJwiki.no
Go to Top of Page

tjm

Norway
2882 Poster

Posted - 08/05/2015 :  22:13:11  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
PS: er du interrisert i Norske bygg i Z-Skala så har jeg jo noen av dem fra tidligere som jeg kan "trykke" opp igjen.

Mvh.
Torsja
WWW.TORSJA.COM & WWW.ZMOD.NO & www.torsja.com/h0e-smalspor/
Sjekk også ut www.MJwiki.no
Go to Top of Page
   Tema Next Topic  
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page