Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Bygging av moduler
 Fremotreff i Arendal 9-10 mars
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

halvors

406 Posts

Posted - 17/01/2002 :  09:11:14  Show Profile  Visit halvors's Homepage
Til alle dere som bygger Fremoduler, og som kanskje ikke følger med på Fremosnakken, ta en titt på meldingen om frister for påmelding til Fremotreff i Arendal 9-10 mars: http://www.network54.com/Hide/Forum/message?forumid=85549&messageid=1009925740

Vi håper at flest mulig kan ta turen ned til Arendal denne helgen, for å kjøre tog (hovedsaklig i H0 ser det ut til), og treffe likesinnede. Vi satser på å bli minst like mange som i fjor, da 32 mj-entusiaster hadde en svært hyggelig helg sammen.

Hilsen Halvor

n/a

126 Poster

Posted - 17/01/2002 :  10:37:23  Show Profile
Slik du formulerer deg så forstår jeg det slik at det blir et treff kun for fremoduler. Stemmer det? Dvs. at f.eks. "planken" skal hvile den helgen....

Go to Top of Page

halvors

406 Poster

Posted - 17/01/2002 :  12:55:26  Show Profile  Visit halvors's Homepage
Nå har jeg ikke vært i kontakt med "andre enden av planken", men jeg regner med at vi kommer til å satse på et rent Fremo-arrangement.
Planken befinner seg forøvrig på Vestlandet, for å gi muligheter for Fremo-bygging også i Haugaland-miljøet.

Hilsen Halvor

Go to Top of Page

Henning L

874 Poster

Posted - 17/01/2002 :  15:24:01  Show Profile
quote:

Halvor:
Planken befinner seg forøvrig på Vestlandet, for å gi muligheter for Fremo-bygging også i Haugaland-miljøet.

Planken?

mvh
Henning L,
som antar det dreier seg om en juksekobling mellom FREMO og div. ukurrante modulformat?

Go to Top of Page

n/a

126 Poster

Posted - 18/01/2002 :  12:01:07  Show Profile
Du tar nok feil, Henning.
Planken benytter vi for å slå ned folk som bygger etter andre standarder enn Fremo...
For øyeblikket er det en Fremobygger i Haugesund som er i besittelse av planken og som har fått i oppgave å sørge for at ingen i klubbmiljøet der bygger etter noen annen standard.

Go to Top of Page

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 18/01/2002 :  16:46:06  Show Profile  Visit LarsB's Homepage
Jeg lurer på om du får denne G-skal vogna di, er vell hvis ikke jeg husker feil , om du får plass til den på fremodullen din

Lars.

Go to Top of Page

n/a

126 Poster

Posted - 18/01/2002 :  17:41:39  Show Profile
Nei, men til gjengjeld får jeg omtrent plass til en hel fremodul på "lasteplanet" på denne G-skala-flatvognen....

Go to Top of Page

B E Pedersen

Norway
803 Poster

Posted - 19/01/2002 :  23:37:48  Show Profile
quote:

Nei, men til gjengjeld får jeg omtrent plass til en hel fremodul på "lasteplanet" på denne G-skala-flatvognen....

AHA!!
Og "hengerfestet" på Porssschen er også montert . . ?

Go to Top of Page

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 20/01/2002 :  05:07:33  Show Profile  Visit LarsB's Homepage
quote:

[quote]

AHA!!
Og "hengerfestet" på Porssschen er også montert . . ?

Jeg hadde nok heller kjøpt enn annen bil hvis jeg ha brukt den til å frakte fremoduler, men med hengerefeste går det vell kansje alike vell. SÅ da gjenstår å se om hengeren holder følge med bilen

Go to Top of Page

Truls

172 Poster

Posted - 28/01/2002 :  21:58:09  Show Profile
Kan du komme selv om du ikke har en modul og bidra med?

Go to Top of Page

halvors

406 Poster

Posted - 28/01/2002 :  22:10:11  Show Profile  Visit halvors's Homepage
Omsider tilbake til virkeligheten

Ja, selvsagt kan du komme uten modul. Det vi ønsker er at de kommer som er interessert i kjøring på et anlegg etter gitte rammer, og som gjerne vil delta i et veldig trivelig miljø.
Vi ber om at du melder deg på direkte til undertegnede slik at vi vet hvor mange som kommer. Se forøvrig informasjon på Fremo-snakken.

Hilsen Halvor
halvors@c2i.net

Go to Top of Page

Claes Lislerud

490 Poster

Posted - 13/02/2002 :  16:33:28  Show Profile  Visit Claes Lislerud's Homepage
Kommer det noen, å i så fall hvor mange, FCS-moduler til Arendal?

Modellhilsen
Claes
Begynner å bli utålmodig!

Go to Top of Page

Vestafor

Norway
87 Poster

Posted - 13/02/2002 :  20:05:20  Show Profile  Visit Vestafor's Homepage
Kommer det noen, å i så fall hvor mange, FCS-moduler til Arendal?

Modellhilsen
Claes
Begynner å bli utålmodig!

Hei Claes du må sjekke e-posten ! Halvor har sendt melding

mvh
BHN
Go to Top of Page

Christian

17 Poster

Posted - 15/02/2002 :  13:26:20  Show Profile
Hei!
Det kommer jo en liten smak av N-skala også dit.Regner med at påmeldingen er i orden siden jeg fikk tilsendt info fra Halvor....

MvH
Christian

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page