Når du går inn på f.eks. sporvogn og trikk, så kan du endre oppsettet ditt i valgvinduet på høyre side til å vise posts i et gitt tidsrom. setter du dette til f.eks. "show all topics" er jeg sikker på de forsvunne postene dukker opp hos deg også
De innleggene var ikke der når jeg var innlogget eller gjest. Det er en bug et eller annet sted. Får også denne feilmeldingen når jeg prøver å sende dette:
There has been a problem!
There was an error = Operation must use an updateable query.
Go back to correct the problem.
En annen feilmelding er:
-2147467259|Operation must use an updateable query.
Den kommer på toppen av siden med "active topics". Innleggene er helt ute av synk med datoen. ____________________________________________________ Jeg tror det kommer av noe bugs som var på var på forumet i går. Prøvde å sende ovenstående melding i går, men det gikk ikke. Jeg har ikke rørt de to valgfeltene, de er default. Nå er alt OK.
quote: De innleggene var ikke der når jeg var innlogget eller gjest. Det er en bug et eller annet sted. MVH Jon Oskar Grefsrud
Såvidt jeg kan se av mitt svar, så var jeg inne 70 minutter etter deg. Jeg fikk ikke opp innleggene du etterlyste i utgangspunktet, men med en gang jeg endret settingen til å omfatte "all topics" så kom de med en gang uten noe som helst problem.
Ellers har du helt rett i at det var problemer med forumet i går (kom ikke inn i det hele tatt selv), men jeg tror ikke det hadde noe med ditt opprinnelige spørsmål og gjøre.
quote: Ellers har du helt rett i at det var problemer med forumet i går (kom ikke inn i det hele tatt selv), men jeg tror ikke det hadde noe med ditt opprinnelige spørsmål og gjøre.
Det er mulig det hadde noe med problemene og bruk/bytte av database. I korte øyeblikk ble det byttet mellom flere databasekopier så en melding eller 2 kan ha blitt borte.
Det er mulig det hadde noe med problemene og bruk/bytte av database. I korte øyeblikk ble det byttet mellom flere databasekopier så en melding eller 2 kan ha blitt borte.
Med vennlig hilsen Svein-Martin Holt
Det var vel noe slikt jeg regnet med, for ved en anledning kom jeg inn på den "gamle" adressen, men uten at de senere innleggene var med.