Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Bygging av moduler
 næææææhhhhhh
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

greffern

828 Posts

Posted - 16/01/2002 :  21:36:05  Show Profile  Visit greffern's Homepage
innlegget er borte her og???????

MVH
Jon Oskar Grefsrud

EiKa

Norway
945 Poster

Posted - 16/01/2002 :  22:46:48  Show Profile  Visit EiKa's Homepage
quote:

innlegget er borte her og???????

MVH
Jon Oskar Grefsrud

Når du går inn på f.eks. sporvogn og trikk, så kan du endre oppsettet ditt i valgvinduet på høyre side til å vise posts i et gitt tidsrom. setter du dette til f.eks. "show all topics" er jeg sikker på de forsvunne postene dukker opp hos deg også

MvH

Eirik
Go to Top of Page

greffern

828 Poster

Posted - 18/01/2002 :  20:01:15  Show Profile  Visit greffern's Homepage
De innleggene var ikke der når jeg var innlogget eller gjest. Det er en bug et eller annet sted. Får også denne feilmeldingen når jeg prøver å sende dette:

There has been a problem!

There was an error = Operation must use an updateable query.

Go back to correct the problem.

En annen feilmelding er:

-2147467259|Operation must use an updateable query.

Den kommer på toppen av siden med "active topics". Innleggene er helt ute av synk med datoen.

MVH
Jon Oskar Grefsrud

Go to Top of Page

EiKa

Norway
945 Poster

Posted - 18/01/2002 :  22:17:19  Show Profile  Visit EiKa's Homepage
quote:

De innleggene var ikke der når jeg var innlogget eller gjest. Det er en bug et eller annet sted.
MVH
Jon Oskar Grefsrud

Såvidt jeg kan se av mitt svar, så var jeg inne 70 minutter etter deg. Jeg fikk ikke opp innleggene du etterlyste i utgangspunktet, men med en gang jeg endret settingen til å omfatte "all topics" så kom de med en gang uten noe som helst problem.

Ellers har du helt rett i at det var problemer med forumet i går (kom ikke inn i det hele tatt selv), men jeg tror ikke det hadde noe med ditt opprinnelige spørsmål og gjøre.

MvH

Eirik
Go to Top of Page

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 18/01/2002 :  23:08:45  Show Profile  Visit smholt's Homepage
quote:

Ellers har du helt rett i at det var problemer med forumet i går (kom ikke inn i det hele tatt selv), men jeg tror ikke det hadde noe med ditt opprinnelige spørsmål og gjøre.

Det er mulig det hadde noe med problemene og bruk/bytte av database. I korte øyeblikk ble det byttet mellom flere databasekopier så en melding eller 2 kan ha blitt borte.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page

EiKa

Norway
945 Poster

Posted - 19/01/2002 :  00:08:20  Show Profile  Visit EiKa's Homepage
quote:

Det er mulig det hadde noe med problemene og bruk/bytte av database. I korte øyeblikk ble det byttet mellom flere databasekopier så en melding eller 2 kan ha blitt borte.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

Det var vel noe slikt jeg regnet med, for ved en anledning kom jeg inn på den "gamle" adressen, men uten at de senere innleggene var med.

MvH

Eirik
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page