Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Nye produkter og omtaler & "Bruktbørsen"
 1. Presentasjon av produktnyheter, prisdiskusjoner
 Ny Peco-leverandør i Norge: Vestfold Mj-Import
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

EiKa

Norway
945 Posts

Posted - 22/09/2003 :  19:28:19  Show Profile  Visit EiKa's Homepage
Jeg har gleden av og kunne opplyse at Vestfold Modelljernbane Import utvider varespekteret til og omfatte Peco skinner. Vi har overtatt restlager og import av Peco fra Oslo Modelljernbaneservice, og vil ventelig få første sending fra Peco i løpet av 1-2 uker. (Vi hadde håpet og få den før messen i Oslo til helgen, men det beklager Peco at de ikke rekker )
Så fort vi får første sending fra Peco og får oversikt over fraktkostnader etc. vil Peco bli ført opp for bestilling på www.gntrains.no. Vi vil gjøre vårt beste for og holde også disse prisene på samme lave nivå som våre andre produkter.
På høstmessen i Oslo medbringer vi naturligvis lageret fra Oslo MjS, som for det meste består av N-skala varer.
Er det noen som har planer om noe umiddelbart større kjøp, så hadde det vært fint om dere sendte meg en e-post (eirik@gntrains.no), så kan jeg få med litt ekstra på første sending, men da skal dere være raske....

Mvh

Eirik Karlsen
Vestfold Modelljernbane Import
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page