Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Messer og Utstillinger
 nytt mj-annlegg på jernbanemuset
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

LarsB

Norway
2860 Posts

Posted - 30/06/2003 :  12:10:50  Show Profile  Visit LarsB's Homepage

Jernbanemuset åpnet i går sin nye del med ny utstilling. Blanannet mj-annlegget. De fikk også El17.2223 gratis av NSB. Loket sto som drifsklar reservelok i Lodalen så seint som Fredagen. Laurenz var tilstedet og tok bilder.
http://www.jernbane.net/norge/tema/jbm/

Hilsen
LarsB

Webside: http://home.no.net/labyman

Lars_Gj

227 Poster

Posted - 30/06/2003 :  13:38:26  Show Profile
Hvem er byggherrer?

Go to Top of Page

Laurenz

Norway
384 Poster

Posted - 30/06/2003 :  14:50:27  Show Profile
Nybygget er utrolig fint. Jeg var der igjen i dag og tok "noen" flere bilder, de beste skal jeg få lagt ut i løpet av dagen. Utstillingen imponerer. Et lite problem er kanskje at alarmene på diverse steder er for følsom, jeg utløste alarm hele 2 ganger bare ved å stå og se på utstillingen. Følte meg "litt" flau! Men som sagt utstillingen er av høy kvalitet. Det som jeg setter spesiel pris på er alle de interaktive saker som du finner overalt. Og biblioteket da! Den er virkelig verdt et besøk, en større samling jernbanerelaterte bøker, dokumenter og trykk skal de lete lenge etter her i landet.
Eneste som skuffet meg var MJ-annleggene. Banene er forsåvidt bygget bra og bygningene er finne de, men bakken ser ikke ut. Gips med litt maling på kvalifisere neppe som troverdig gressimitasjon. Heller ikke løvtrærne så ut som løvtrær.
Men som sagt det er bare et lite skår i gleden. Ta en tur til Hamar i sommer!!!

hilsen,
Laurenz

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page