Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Fotografering
 Nytt album online: DMJK har hatt kjørekveld.
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

smholt

Norway
1864 Posts

Posted - 27/06/2003 :  02:09:23  Show Profile  Visit smholt's Homepage
Drammen MJ-klubb har hatt kjørekveld og i den forbindelse har jeg lagt ut et lite album med bilder av mye fint materiell, både norsk og litt amerikansk.

Ta en titt her i referatet for klubben: http://www.dmjk.org/referat_loft_2003.htm

Har også innviet mitt nye CoolPix 5700 kamera i kveld. Jeg syns det gir bra bilder og gleder meg til å ta flere MJ-bilder med det. Fikk hjelp av noen lampeholdere ikveld, Bjørn Runar, Thomas og Nicholas(tror det var alle), for å få tatt bildene, som jeg håper faller i smak.

Direkte til album: http://www.dmjk.org/images/album_260603/indeks.htm

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

bawaria

965 Poster

Posted - 27/06/2003 :  17:56:37  Show Profile  Visit bawaria's Homepage
quote:
Har også innviet mitt nye CoolPix 5700 kamera i kveld. Jeg syns det gir bra bilder og gleder meg til å ta flere MJ-bilder med det.

Grabba med nytt kamera, ser ut som du har truffet med valget. Flotte bilder, men for meg så er det en del forstyrende elementer i dem (tenkte på alle de norske togsettene).
Det gjør ikke noe det om vi får fler sånne bilder foresten.

Terje Reiss
Go to Top of Page

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 27/06/2003 :  19:19:51  Show Profile  Visit smholt's Homepage
quote:

Grabba med nytt kamera, ser ut som du har truffet med valget. Flotte bilder, men for meg så er det en del forstyrende elementer i dem (tenkte på alle de norske togsettene).

Egentlig så er jo rekkefølgen feil på bildene. Det er det nederste bilde som skulle komme først sammen med et annet bilde med amerikansk materiell.
Ellers så er problemet i DMJK at det kun er norske hus og ingen typisk amerikanske, så skal man lage "orntli" amerikansk, må en nok bygge anlegget sjæl!
Gleder meg som sagt til å lage flere bilder med det nye kameraet og så langt ser det jo ganske bra ut. Venter forresten på et lampesett med 3 lamper og alt nødvendig utstyr. Da burde lyssettingen etterhvert gå som en lek. Da er det bare løse bakgrunner(farget papir på rull) igjen og å skaffe noen lette stativer til å feste de på, så skulle ihvertfall utstyret være iorden. Da går det jo bare an å skylde på fotografen om en ikke er fornøyd.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page