Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Gledesprederen og andre uhøytideligheter
 Ordspill.... Prøv denne:
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forrige side
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic
Side: of 7

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 16/08/2003 :  12:59:26  Show Profile  Visit LarsB's Homepage
Kul,

Gitarstrenger fåes i flere størelser Petter, gitarstrenger har navn/toneart fra topp til bånn e-a-d-g-b-e.

Hilsen
LarsB

Webside: http://home.no.net/labyman

Edited by - larsb on 16/08/2003 12:59:59
Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 17/08/2003 :  00:38:45  Show Profile
Lokomotivstall

Go to Top of Page

pramsdal

793 Poster

Posted - 17/08/2003 :  13:43:07  Show Profile
LASK

Petter

Go to Top of Page

thomas snare knutsen

Norway
663 Poster

Posted - 17/08/2003 :  14:19:50  Show Profile
kan

med venlig hilsen
thomas
Go to Top of Page

thomas snare knutsen

Norway
663 Poster

Posted - 17/08/2003 :  14:20:19  Show Profile
napp

med venlig hilsen
thomas
Go to Top of Page

thomas snare knutsen

Norway
663 Poster

Posted - 17/08/2003 :  14:20:35  Show Profile
padda

med venlig hilsen
thomas
Go to Top of Page

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 17/08/2003 :  22:33:51  Show Profile  Visit smholt's Homepage
asynkronmotor

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 17/08/2003 :  23:05:56  Show Profile  Visit LarsB's Homepage
Reisegodsavdeling.

Hilsen
LarsB

Webside: http://home.no.net/labyman
Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 18/08/2003 :  01:20:44  Show Profile
Godsvogn

Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 04/09/2003 :  02:25:48  Show Profile
Natt

Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 04/09/2003 :  02:26:16  Show Profile
The End

Go to Top of Page

Roger

Norway
766 Poster

Posted - 04/09/2003 :  07:35:37  Show Profile
Det er kanskje på tide å følge ÅJ's oppfordring om "the end", og avslutte denne ikke mj eller jernbane relaterte diskusjonstråden, i ett mj og jernbane forum? Dessuten begynner mange av ordene å gå igjen flere ganger. Slik det fremstår nå, virker det som om denne tråden bare er til for at enkelte skal øke sin skjerv av antall postede meldinger. -Er det ett mål i seg selv?

Med vennlig hilsen

RGER
Go to Top of Page

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 04/09/2003 :  13:03:49  Show Profile  Visit smholt's Homepage
quote:

Hei Roger

Godt sagt

quote:

Det er kanskje på tide å følge ÅJ's oppfordring om "the end", og avslutte denne ikke mj eller jernbane relaterte diskusjonstråden, i ett mj og jernbane forum? Dessuten begynner mange av ordene å gå igjen flere ganger. Slik det fremstår nå, virker det som om denne tråden bare er til for at enkelte skal øke sin skjerv av antall postede meldinger. -Er det ett mål i seg selv?

Det er nok nå.

mvh Øyvind Strøm

Jeg syns faktisk at Øyvind(og andre) kan respektere at noen ønsker å være med på en sånn "tullestreng" som dette. Særlig når den ligger under gledessprederen og andre uhøytideligheter.
Ellers så har Øyvind gjennom en rekke innlegg kommet med korrigeringer når noen prøver å driste seg til en morsomhet. Personlig syns jeg slike stadige korrigeringer er ganske drepende for gleden og ønsket om å være med i en levende utveksling av meninger på et forum som dette. Man må jo hele tiden tenke på om dette godtas av enkelte, eller om det blir for morsomt eller useriøst for enkelte av forumets lesere.
Det er mulig at du Øyvind tar dette ille opp, men det er i hvertfall min personlige mening, som jeg prøver å gi utrykk for på en saklig måte og som jeg drister meg til å si offentlig, her på forumet.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page

Roger

Norway
766 Poster

Posted - 04/09/2003 :  13:53:35  Show Profile
Hei!

I rettningslinjene til dette forumet kan man lese følgende: "Her på Norsk MJ forum kan du være med på å diskutere spørsmål som har å gjøre med Modelljernbane(MJ) i Norge og andre land". Videre kan man lese på samme sted at "MJF håper dette kan bli en felles samlingsplass for "alt" som har med MJ å gjøre".

Til tross for at man har forskjellige "rom" for egne tema, burde man derfor, i henhold til forumets egne rettningslinjer, kunne forvente at innholdet er modelljernbane-relatert på en eller annen måte. Jeg synes ikke at denne tråden har så mye med modelljernbane å gjøre at den hører hjemme i dette forum. Dersom "ordspillet" skal fortsette, bør man vel ihvertfall kunne stille krav til at "svarene" skal være mj relaterte.

Grunnen til at man fikk "Gledesprederen" i utgangspunktet, var jo at det dukket opp endel "uønskede vittigheter" i andre mj-relaterte diskusjonstråder. Og "Gledesprederen" har etter dette huset endel ferroviale-vittigheter av forskjellig karakter. Men var den tiltenkt at den kunne brukes til helt andre diskusjoner også, som er helt "off topic" i forholdet til forumets "varedeklarasjon"?

Med vennlig hilsen

RGER
Som til tross for dette innlegg ikke prøver å være altfor mye anti-gledespreder

Edited by - Roger on 04/09/2003 13:54:46
Go to Top of Page

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 04/09/2003 :  18:54:27  Show Profile
Hei

Jeg slettet mitt foregående innlegg.

Jeg innser at jeg ikke burde skrevet "Det er nok nå", men heller "Jeg synes det er nok nå."
Jeg innser også at jeg skulle endret teksten i innlegget, men var litt for rask.
Når innlegg blir personrettet setter jeg en grense for deltakelse. Det gidder jeg ikke. Derfor slettet jeg innlegget.

Svein Martin har jo helt rett i at de som har behov for å være med i slike "tullestrenger" har rett til det.

Jeg får bare ta til etteretning at jeg ikke forstår hvorfor.

mvh Øyvind

Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 05/09/2003 :  00:11:31  Show Profile
No var d itj meininga at æ skoll sett slutt stræk for den hær orkabal'n da, æ sy'n at'n var ok, men æ såg at intræs'n dabet av så æ skoll bærre sjå om d blei nå meir me et sånt uttryk. Næste gang kan vi jo prøv me bare ord som e t knytta hobby'n.

Mvh
Åge

Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 05/09/2003 :  00:21:37  Show Profile
Det ble en ord feil i teksten ser jeg. æ syn's at'n var ok.
På bokmål skal det stå: jeg synes at det var ok.
Men no har jeg en veeeldig god unskylning til feilen da, jeg er ordblind og fargeblind.

Mvh
Åge

Go to Top of Page

greffern

828 Poster

Posted - 05/09/2003 :  07:39:32  Show Profile  Visit greffern's Homepage
R.I.P.
Go to Top of Page

ÅJ

141 Poster

Posted - 06/09/2003 :  03:09:52  Show Profile
Det var morro så lenge det varte.

Mvh
Åge

Go to Top of Page
Side: of 7 Previous Topic Tema Next Topic  
Previous Page
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page