Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Z skala
 Nmodell -- El 16?
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forrige side
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic
Side: of 2

pramsdal

793 Poster

Posted - 23/05/2003 :  16:08:44  Show Profile
CD66 ER TØFF! bare så det er sagt.

Men, smaken er så forskjellig. Godstogslok skal gjerne være tøffe og ikke direkte pene. Se bare på nesten alle de amerikanske godstogslokene. De er ikke direkte vakre. Men tøffe? Yes!

Jeg tror nå at en brukbar modell av CD66/T66 i N-skala vil selge godt, både i Norge og ikke minst i Sverige, Danmark og Tyskland vor N ser ut til å være mer utbredt (kanskje i England og, men de har jo sin egen N-skala).

Petter

Go to Top of Page

erakt

Norway
87 Poster

Posted - 23/05/2003 :  23:30:27  Show Profile  Visit erakt's Homepage
quote:

Fint å høre at den går bra. Tror alle de nykonstruerte modellene fra Minitrix har meget gode kjøreegenskaper. Den nye utgaven av BR 360 er helt overlegen alle andre 3-akslede lok jeg har. Den har klokkeankermotor og bra strømopptak. Regner med at det er tilsvarende motor i NS 6400?

Mvh
Gunnar

Det kan godt hende at den har klokkeankermotor, den går iallefall jevnt på svært lav hastighet. Den er stillegående og lysene lyser alleredde ved laveste hastighet. Jeg fikk prøvd den på et annlegg i HO med smalspor slik at den ble kjørt side om side med Lilleput sin H0 modell av Nederlenderen, og her var N-skala modellen best, både når det gjaldt krypkjøring og jevngange var Minitrix sin modell best, på detaljering virket også Minitrix sin modell på mange måter bedre enn H0 modellen og iallefall like bra (jeg er ikke nagleteller).

Hilsen

André

Go to Top of Page

kelwin

85 Poster

Posted - 23/05/2003 :  23:53:07  Show Profile
Robel? (Har en følelse av at noen lagde noe sånt for noen år siden.)

Forøvrig, hvis jeg vises som pålogga er det avogtil feil. Nå fant jeg meg her -allerede -:)

OOps.
Knut
(Kan ikke dy meg, har tross alt 20 meter Nskala på 13m2...)

Go to Top of Page

keknor

Norway
723 Poster

Posted - 24/05/2003 :  08:30:50  Show Profile  Visit keknor's Homepage
quote:
OOps.
Knut
(Kan ikke dy meg, har tross alt 20 meter Nskala på 13m2...)

?????????????????????????????????????????????????????????????
Knut

Go to Top of Page

kelwin

85 Poster

Posted - 28/05/2003 :  21:16:01  Show Profile
Vær så snill å forklare.

MVH
Knut
Go to Top of Page
Side: of 2 Previous Topic Tema Next Topic  
Previous Page
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page