Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Biler, små og store modellbiler
 Volvo 240
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema   

HeineP

1620 Posts

Posted - 14/04/2003 :  19:19:53  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
Volvo 240 er den modellen jeg venter mest på. Her er det eneste bildet jeg har av min første bil:

Det vil si, det er det eneste bildet som ble tatt før bilen nådeløst ble torpedert i siden av en amerikansk van...

Etter et par års byggetid var bilen på veien omtrent ni måneder før den endte sine dager slik:

Bilen var en 76-modell som ble kjøpt for den nette sum av kr 1.700,-
Jeg fikk nesten 50.000,- igjen for den på forsikring og salg av deler. Men det var dårlig timebetalt for alle arbeidstimene. blant annet ble hele bilen sprøytesparklet og pusset ned før lakkering.

Etter at den avgikk med døden mistet jeg litt lysten på å bygge bil, men nå kan jeg tenke meg å gjennskape den i H0-skala. Har planer om å skape et lite "rånemiljø" rundt en bensinstasjon på Fremo-modulen min.

Mvh Heine

bawaria

965 Poster

Posted - 14/04/2003 :  19:33:36  Show Profile  Visit bawaria's Homepage
Jeg har en 264 fra Wiking, den er ikke særlig fjong. Lurer faktiskt på om den ikke er 1-75 hvis jeg ikke husker helt feil.

Terje Reiss
Go to Top of Page

bawaria

965 Poster

Posted - 14/04/2003 :  21:44:26  Show Profile  Visit bawaria's Homepage
Et lite Volvo treff.

.

quote:
Har planer om å skape et lite "rånemiljø" rundt en bensinstasjon på Fremo-modulen min.

Har du navn på Preiser rånerene da, vis ikke så har jeg mange.

Her har du litt gromm lyd i hvert fall:
Terje Reisshttp://www.madblast.com/view.cfm?type=FunFlash&display=816

Edited by - bawaria on 14/04/2003 22:28:42

Edited by - bawaria on 14/04/2003 22:31:08
Go to Top of Page

HeineP

1620 Poster

Posted - 14/04/2003 :  23:53:08  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
Et lite lokalt Vallåkra treff her ja...

740'n og 264'n var ikke spesielt vellykket nei... Bortsett fra manglende detaljering, er oppbyggingen på panseret frem mot grillen voldsomt overdimensjonert.... Spesielt på 740'n. I virkeligheten er den forhøyningen 2-3 cm høy.

Vi får håpe Brekina kommer med flere Volvoer. Vi får fortsette å kjøpe som gale de som allerede finnes... Da forstår de vel at det er et marked for flere modeller...

Mvh Heine

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema   
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page