Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Gledesprederen og andre uhøytideligheter
 Hevnen er søt, Heine. FInn en feil
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

ØyvindS

Denmark
1706 Posts

Posted - 17/03/2003 :  21:11:23  Show Profile
Hei Heine

Etter å ha tilbrakt timer med å prøve å løse quizen din, får du en i retur.

Finn en feil i det nederste bildet, eller var det det øverste? (Ja, det er et clue)

hi-hi

mvh Øyvind Strøm

HeineP

1620 Poster

Posted - 17/03/2003 :  21:58:14  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
quote:

Hei Heine

Etter å ha tilbrakt timer med å prøve å løse quizen din, får du en i retur.

Finn en feil i det nederste bildet, eller var det det øverste? (Ja, det er et clue)

hi-hi

mvh Øyvind Strøm

Jeg tolker cluet dithen at feilen ligger i refleksjonen i bordplata i det nederste bildet...

Spørs om jeg får sove nå....

Mvh Heine

Go to Top of Page

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 18/03/2003 :  13:24:08  Show Profile
quote:

Jeg tolker cluet dithen at feilen ligger i refleksjonen i bordplata i det nederste bildet...

Cluet peker på at det kan argumenteres om det nå er det överste eller det nederste bildet som er "riktig". (Selvfölgelig avhengig av personen som ser)

Den photoshopmanipulasjonen jeg har gjort på bildet ditt retter bare opp en åpenbar mangel, noe jeg synes du burde gjort helt fra begynnelsen.

mvh Öyvind

Forvirret?. Ikke etter denne klargjöringen, vel.........

Go to Top of Page

HeineP

1620 Poster

Posted - 18/03/2003 :  20:13:48  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
Hmmmm......

Så vidt jeg kan se er det ingen forandringer i skarphet, fargebalanse eller lys/kontraster....

Men jeg ser at filen er blitt større i antall KB.... Hadde den blitt mindre kunne jo det vært løsningen. At mitt bilde var for dårlig komprimert....

Men jeg tar en Saddam, og gir ikke opp enda! Selv om UPC er blitt angrepet og brdebåndet er nede. Jeg har da ISDN som nødløsning...

Heine

Go to Top of Page

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 22/05/2003 :  08:41:35  Show Profile
Hei Heine

quote:

Hmmmm......

Så vidt jeg kan se er det ingen forandringer i skarphet, fargebalanse eller lys/kontraster....

Men jeg ser at filen er blitt større i antall KB.... Hadde den blitt mindre kunne jo det vært løsningen. At mitt bilde var for dårlig komprimert....

Nei, det er ikke noe billedbehandlingsteknisk eller fototeknisk. Jeg har bare hjulpet deg til å fikse en åpenbar feilkonstruksjon på et av prosjektene dine.

mvh Øyvind

Go to Top of Page

HeineP

1620 Poster

Posted - 22/05/2003 :  08:50:30  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
Jeg ser det! At jeg ikke så det med en gang..... Jeg har studert det området ganske mye. Men det første man blir blind på er jo øya....

Du har forandret endestykket på modulen min til FCS-standard.

Mvh Heine

Go to Top of Page

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 22/05/2003 :  09:44:54  Show Profile
quote:

Jeg ser det! At jeg ikke så det med en gang..... Jeg har studert det området ganske mye. Men det første man blir blind på er jo øya....

Nettopp!
Og det må overhodet ikke sees på som misjonering for FCS, kun for å rette opp en åpebar uteglemmelse.

mvh Øyvind

Go to Top of Page

-TUR-

Norway
170 Poster

Posted - 23/05/2003 :  01:04:27  Show Profile
quote:

quote:

Nettopp!
Og det må overhodet ikke sees på som misjonering for FCS, kun for å rette opp en åpebar uteglemmelse.

mvh Øyvind

Den var nydelig Øyvind! Jeg så det med eeen gang du la det ut - og mente det var synd flere ikke fikk prøve seg .

ehhh...

Men elegent, det var den!

-TUR-
Tore Urvik
tore@urvik.no
982 96 562
908 62 999
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page