Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Forumhjelp
 Forumverksted - feilrapportering og testing
 angreknapp
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

keknor

Norway
723 Posts

Posted - 01/03/2003 :  09:21:34  Show Profile  Visit keknor's Homepage
Hei webmaster,

er det ikke mulig å få til en advarsel (do you really want to do this?) før innlegget jeg skriver på bare forsvinner. Det er flere knapper som sletter innlegget uten forvarsel og jeg blir like forbannet hver gang. Selvfølgelig er det min egen feil når jeg f.eks. kommer borti ESC knappen, men det er allikevel ergerlig å miste lange innlegg bare med et feil tastetrykk. Det er ikke noe alternativ å skrive først i Word etc. Da blir det spontane borte. ESC

kek

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 01/03/2003 :  09:50:59  Show Profile  Visit smholt's Homepage
quote:

Hei webmaster,

er det ikke mulig å få til en advarsel (do you really want to do this?) før innlegget jeg skriver på bare forsvinner. Det er flere knapper som sletter innlegget uten forvarsel og jeg blir like forbannet hver gang. Selvfølgelig er det min egen feil når jeg f.eks. kommer borti ESC knappen, men det er allikevel ergerlig å miste lange innlegg bare med et feil tastetrykk. Det er ikke noe alternativ å skrive først i Word etc. Da blir det spontane borte. ESC

kek

Det finnes ikke noen angreknapp og det hender at ting mistes ved trykk på reply.
Det jeg prøver å huske på når jeg skriver lengre innlegg, er å kopiere og lime innlegget inn i et notepad vindu for jeg publiserer det, slik at det kan hentes inn derfra om publisering skulle gå feil.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page

HeineP

1620 Poster

Posted - 01/03/2003 :  13:32:11  Show Profile  Visit HeineP's Homepage
quote:

Selvfølgelig er det min egen feil når jeg f.eks. kommer borti ESC knappen,

Hvis du har problemer med dette på et vanlig tastatur kan du jo bare skjære av toppen/gjengepartiet på en plastflaske og lime rundt ESC knappen. Da må du skru av korken for å trykke på ESC....

Hvis du har en bærbar maskin er det nok litt for trangt mellom tastene.... Og det er kanskje derfor du har dette problemet i utgangspunktet?

Med Kreativ hilsen Heine

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page