Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Digitale styresystemer, digitalteknikk, DCC
 Programmering av 75200 fra IB
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

SteinK

Norway
319 Posts

Posted - 15/01/2003 :  19:08:12  Show Profile
Hei

Har eksprimentert med programmering på denne i og med at det er den eneste jeg har som kan programmeres. Har fått problemer med tilordning av F2-F4. Vanlig F4 funksjon for valg av lastregulering av/på har plutselig havnet på F2 og A2 utgangen jeg hadde på F2 er borte. Hvor i menyen er det jeg endrer det. Finner ikke noe forståelig (tysk) om det i bruksanvisningen.
Har dere noen hint så ......

Mvh
Stein Kittelsen

SteinK

Norway
319 Poster

Posted - 13/02/2003 :  22:15:28  Show Profile
Løsningen er funnet. I tilfelle noen andre skulle ha tilsvarende problem senere så legger jeg ut svaret her. Velg punktet spesialiteter i programmeringsmenyen for 75200 i IB (siste valgpunktet i programeringssekvensen. Velg verdi 16 så er standard innstilling for F1 osv. på plass igjen. Andre alternative valg for F1 osv. er vist i bruksanvisningen.

Har satt dekoderen i min Märklin Di5 med telex. Fungerer ikke veldig bra, men er bedre enn deltadecoderen og gir flere muligheter. Men, nå som 60903 kommer så er nok den et bedre (og dyrere) alternativ.

Mvh
Stein Kittelsen
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page