Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Digitale styresystemer, digitalteknikk, DCC
 selvbygging av digitaldekodere
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forrige side
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic
Side: of 2

SveinR

Norway
710 Poster

Posted - 19/02/2003 :  10:46:11  Show Profile
Prisen for et printutlegg av minidcc vil koste kun 10,- Dette er uten borring av hull.
Hadde tenkt å vise utlegget her på forumet, men jeg får ikke til å laste opp bilder lengre :(

Go to Top of Page

smholt

Norway
1864 Poster

Posted - 19/02/2003 :  11:47:19  Show Profile  Visit smholt's Homepage
quote:

Prisen for et printutlegg av minidcc vil koste kun 10,- Dette er uten borring av hull.
Hadde tenkt å vise utlegget her på forumet, men jeg får ikke til å laste opp bilder lengre :(

Jeg bestiller gjerne 2 print a kr. 10.-

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt
Go to Top of Page

paolsen

Norway
70 Poster

Posted - 19/02/2003 :  12:48:53  Show Profile
quote:

Hvis du tenkte å drive boosteren rett fra 5V bit strømmen fra PIC'en i "minidcc" må du nok endre "R1" til en lavere verdi - f.eks. 560R.

Obs! Her gikk det litt raskt i svingen . Boosteren til Stefan Haack skal selvfølgelig ha differensielt innganssignal...

Her er en enkel måte å få konvertert 5V bit strømmen fra PIC'en til et differensielt utgangssignal.

LMC7211 er en komparator i SMD utførelse. Du kan stort sett bruke "hva som helst", men må ha "push-pull" utgang.

mvh Pål

Go to Top of Page

SveinR

Norway
710 Poster

Posted - 19/02/2003 :  23:33:02  Show Profile
Gjør bare oppmersom på at det er BARE printet av sentralen og ikke boosteren til denne!!! Jeg kan også få laget et print til dette(en gang) vist det er ønskelig, har også vært inne på tanken å lage et kort med alt..

PS.. hvordan får jeg opp bilder på mj snakken i disse dager, en trenger jo passord.

Go to Top of Page

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 20/02/2003 :  00:54:16  Show Profile  Visit LarsB's Homepage
Send en mail til Håvard Houen, så får du nok passord. Mail adressen finner du under members, eller se under. Ellers så funger opplastningen som før.

forum@angry-planet.com

Hilsen
LarsB

Webside: http://home.no.net/labyman
Go to Top of Page

thomas snare knutsen

Norway
663 Poster

Posted - 23/02/2003 :  13:32:00  Show Profile
bilde av printkort:

venlig hilsen
thomas
Go to Top of Page

SveinR

Norway
710 Poster

Posted - 23/02/2003 :  14:08:11  Show Profile
Har ennå ikke fått noe passord til bildeopplastningen, så jeg måtte få Thomas til å legge opp bilde av printet for meg.

Slik ser altså printet ut: det er kun det ene laget som er vist her. Det er veldig lite informasjon om pinne plassering osv, men det var igrunnen laget for privat bruk. Men ved å legge til en liten "forklaring" så er vel det brukenes.
Vist ikke så går det sikkert ann å lage et nytt, med f.eks boosteren på kortet!
Noen komentarer? ellers så blir det slikt!

Go to Top of Page

thomas snare knutsen

Norway
663 Poster

Posted - 23/02/2003 :  17:56:04  Show Profile
greit for meg.

venlig hilsen
thomas
Go to Top of Page
Side: of 2 Previous Topic Tema Next Topic  
Previous Page
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page